Strefa Klienta

 

                                  PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

 www.ecodrogeria.com.pl

 

Idea programu lojalnościowego sprowadza się do premiowania zamówień poprzez przyznawanie punktów za każde zakupy, których dokonują nasi Klienci w sklepie internetowym www.ecodrogeria.com.pl

 

Istota przyznawania punktów jest bardzo prosta. Za każdą złotówkę wydaną w ramach zakupów na platformie sklepu internetowego www.ecodorgeria.com.pl system nalicza 1 punkt. Każdy punkt ma wartość 0,05zł. Punkty można gromadzić na swoim koncie i w dowolnym momencie zamienić na voucher o odpowiedniej wartości. Wygenerowany voucher obniża wartość koszyka o odpowiednią kwotę, równą wartości zebranych punktów

 

Przykładowo, jeśli dokonają Państwo zakupów na kwotę 50zł system naliczy 50 punktów lojalnościowych, które w dowolnej chwili możecie Państwo zamienić na voucher o wartości 2,50zł. Punkty z kolejnych zakupów sumują się na Państwa koncie i tylko od Was, drodzy Klienci, zależy czy i kiedy zechcecie z nich skorzystać

 

JAK WYMIENIĆ PUNKTY NA VOUCHER ?

 

  1. Zaloguj się do panelu Klienta

  2. Wybierz zakładkę „moje punkty lojalnościowe”

  3. Wybierz opcję „przekształć moje punkty na voucher”

  4. Wygenerowany kod rabatowy pojawia się w zakładce „moje punkty lojalnościowe”

  5. System autoryzuje wygenerowany kod w ciągu 24h

 

JAK SKORZYSTAĆ Z VOUCHERA?

 

  1. W pierwszym etapie zamówienia wpisz wygenerowany kod rabatowy w polu „bon rabatowy”

  2. Wartość koszyka zostanie automatycznie obniżona

  3. Zrealizuj zamówienie

 


 

 

.

UWAGA

System zatwierdza Bony rabatowe w ciągu 24h

Punkty lojalnościowe nie łączą się z innymi promocjami w sklepie


 

Zyskaj 15% rabatu na pierwsze zakupy w Eko Drogerii


Jak otrzymać rabat?

1. Zarejestruj konto na platformie sklepu 

2. Napisz do nas aby otrzymaćkod rabatowy

2. Otrzymany kod rabatowy wpisz w polu "Bon rabatowy" w pierwszym etapie zamówienia

3. Ciesz się tańszymi zakupami :)


UWAGA: Kod rabatowy zostanie wysłany na podany adres email w ciągu 24h

 

Rabat  nie łączy się z innymi promocjami i zniżkami aktualnie obowiązującymi w sklepie

 

 

                 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

1. Czy mogę otrzymać darmowe próbki do przetestowania, zanim zdecyduję się na zakup kosmetyków ?

Tak, należy wówczas opłacić koszty wysyłki wpisując w tytule przelewu „darmowe próbki”


2. Czy wysyłają Państwo przesyłki za granicę i jaki jest koszt takiej wysyłki ?

Owszem, wysyłamy przesyłki za granicę. Koszt wysyłki jest uzależniony od cennika przewoźnika. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „płatność i wysyłka za granicę”. Jeśli chcesz dokonać płatności w obcej walucie skontaktuj się z nami


3. W jakich walutach honorowane są płatności ?

W PLN, EURO oraz GBP (funty brytyjskie)


4. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

 Wyczerpujące informacje na temat wysyłki znajdują się w zakładce wysyłka


5. Gdzie znajdę dane do przelewu?

W zakładce wysyłka - płatność


6. Za pośrednictwem jakiego przewoźnika realizowane są przesyłki ?

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem usługi kurierskiej Poczty Polskiej świadczonej wyłącznie dla firm - Kurier48 lub Pocztex. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce wysyłka - informacje dotyczące realziacji zamówień & wysyłki


7. Jak ustalić termin dostawy mojego zamówienia w przypadku wyboru ocpji dostawy "Dowóz na Terenie Lublina" ?

Opcja dostawy na terenie Lublina świadczona jest wyłącznie na terenie miasta Lublin. Klienci wybierający opcję dowozu proszeni są o kontakt celem ustalenia dogodnego terminu dostawy. W przypadku wybrania opcji "dowóz na terenie Lublina" obowiązuje przedpłata. Koszt dowozu wynosi 5zł

 Uwaga

 Dowóz na terenie Lublina możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy

8. Czy i od jakiej kwoty obowiązuje darmowa wysyłka ?

Darmowa wysyłka realizowana jest dla zamówień powyżej 150zł, dotyczy to również dowozu na terenie Lublina

9. Czy wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym www.ecodrogeria.com.pl są dostępne również w sklepie stacjonarnym EKO DROGERIA w Lublinie ?

Nie, w sklepie internetowym www.ecodrogeria.com.pl obowiązuje szersza oferta produktowa

10. Czy można zamawiać produkty ze sklepu internetowego www.ecodrogeria.com.pl z opcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym w Lubinie ?

Tak. Zamówienia składane z opcją odbioru osobistego należy przedpłacić a następnie (po otrzymaniu informacji o możliwości odbioru) odebrać w terminie trzech dni roboczych licząc od daty wskazanej w wiadomości email wysłanej przez obsługę sklepu na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji konta

 Uwaga

 Nie należy podejmować prób odbioru zamówienia przed otrzymaniem informacji o wskazanym terminie odbioru, ponieważ zamówienie nie będzie kompletne. Obsługa sklepu zawsze wysyła wiadomość email z informacją wskazującą o terminie odbioru

11. Co zrobić jeśli nie otrzymałam/em wiadomości email z informacją o terminie odbioru ?

Sprawdzić SPAM lub skontaktować się z obsługą sklepu

12. Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym różnią się od siebie ?

Nie, obowiązują takie same ceny. Jeśli występują jakiekolwiek różnice - są one nieznaczne

13. W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny ?

Poniedziałek – Piątek, w godz. 10.00 -18.00

Soboty, w godz. 10.00 – 14.00

(w okresie wakacyjnym, tj. lipiec - sierpień sklep stacjonarny jest niczynny w soboty)

14. Czy jest możliwość wysłania przesyłki za pobraniem ?

Nie

15. Mój kod rabatowy nie działa. Dlaczego ?

Sprawdź czy w Twoim koszyku nie znajdują się produkty objęte aktualnie promocją lub innymi rabatami. Pamiętaj, promocje i rabaty nie łączą się. Jeśli chcesz zakupić produkty objęte aktualną promocją oraz jednocześnie inne produkty i wykorzystać bon rabatowy - należy dokonać zakupów w dwóch oddzielnych koszykach

Być może Twój kod rabatowy nie został jeszcze autoryzowany przez system. System zatwierdza i autoryzuje kody w przeciągu 24h. Poczekaj cierpliwie

Upewnij się, że poprawnie przekształciłeś/aś swoje punkty w kod rabatowy lub nie minął termin ważności kodu rabatowego (kody rabatowe uzyskane z przekształcenia punktów lojalnościowych są bezterminowe. Terminowość odnosi się do kodów okazjonalnych, np. związanych z aktualnymi promocjami na sklepie internetowym)

Jeśli to nie jest żaden z powyższych powodów skontaktuj się z nami